LAVG stuurde mijn dochter een brief met een vordering van haar zorgverzekering. In de brief werd verwezen naar een email die ze nooit heeft gehad. Daarnaast ontvingen we de brief 8(!) dagen naar de daarop vermeldde datum en stond er in de brief dat er binnen 5 dagen betaald moest worden. De medewerkster aan de telefoon was zeer onvriendelijk en vertelde mij dat ik maar bij postnl een klacht moest indienen wegens te laat bezorgen. Ze bleef mechanisch herhalen: we kunnen niets doen. Later ontving kik nog een mail met dezelfde strekking. Dit is niet in orde om verschillende redenen: 1) je moet zeker kunnen zijn dat de vordering is ontvangen. Bijv. door emails met leesbevestiging te sturen (de medewerker wist niet eens wat dat is) 2) we hebben corona en de post duurt langer. Eden fatsoenlijk bedrijf houdt hiermee rekening. 3) medewerkers die de telefoon opnemen moeten je echt verder kunnen helpen, niet alleen herhalen dat ze niets kunnen doen voor je.
Sterke punten
geen enkele
Zwakke punten
onvriendelijk en onprofessioneel;
geen probleemoplossend vermogen; geen gevoel voor argumenten; geen weet van technische mogelijkheden